درباره وبلاگ


به نام خدایی که دغدغه ی " از دست دادنش " را ندارم ...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ

ماه من قدری تامل...!




 



نظرات شما عزیزان:

مهتاب
ساعت20:39---26 بهمن 1391
سلام خوبی؟
وبلاگ قشنگی داری تازه ادم یادش میاد که چه دردایی داره.
من اوصولا به وبلاگا نظر نمیدم.میشه گفت توی کل این چند سال ک توی نت هستم میشه گفت بیستومین وبلاگی هستی ک بهت نظر دادم.
خیلی وبلاگتو دوس دارم.
تو مایه های وبلاگ خودمه.
موفق باشی
بدرود


صبا
ساعت22:56---22 بهمن 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری عالی بود
تو هم بیا هم به وب من سر بزن هم بیا تو این تالار عضو شو به جمع دوستانه ما بپیوند
بیا پشیمون نمیشی
منتظرم زود بیا
اینم ادرس تالار http://www.talar.bazarekhandeh.ir/
بازار خنده


hani
ساعت20:06---30 آبان 1391
سلام وب قشنگی داری .
اگه با تبادل لینک مواقفی منو به نام .:: خانه بازی ::. لینک کن بعد بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم .
ممنون


میلاد
ساعت0:25---13 تير 1391
مرسی شما هم لینک شدین

پـ ــ ــرنــیآטּ
ساعت3:43---1 تير 1391
سـلام گیتی جـــــون

وبلاگِ خوبـی داری ×

موفق باشی

بـهـ منم سر بزن


sara
ساعت1:54---1 تير 1391
سلام دوست عزیز من سارا هستم مدیر وبلاگ famous4dl.loxblog.com
به وبم سر بزن و نظر بزار یک دنیا ممنون


mina
ساعت3:58---30 خرداد 1391
سلام عزيزكم با افتخار لينك شدي دوست خوبم ممنونم بازم بيا پيشم خوشحالم ميكني. منم ميام

mina
ساعت5:30---29 خرداد 1391
سلام دوست گلم ممنونم از حضور گرمت .راستي اگه با تبادل موافقي خبرم بده عزيزم آپم

روزی روزگاری انسانیت
ساعت18:40---19 آبان 1390
سلام.خوبی؟
کجایی شما گیتی جان.شما که از منم کمتر سر میزنی بلاگت


روزی روزگاری انسانیت
ساعت18:39---19 آبان 1390
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***________آپم___________***
_***_____________________***
__***__________آپم______***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___آپم_____***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 18:41 ::  نويسنده : Gity